Wednesday, November 27, 2013

Testimoni Tricajuice

Dikerjakan oleh isteri
Satu hari tu saya beli satu paket TricaJus setelah diperkenalkan oleh rakan, tujuannya nak cuba merawat isteri saya yang mengalami masalah urat-urat timbul.
Tanpa banyak cerita dia minum saja, lagi pun rasanya memang sedap berperisa teh O limau tapi bila malam lain pula ceritanya. Biasanya saya yang ‘belasah’ dia tapi kali ni dia pula yang ‘kerjakan’ saya. Perghh.. berpeluh saya dibuatnya.
Zul
Labis, Johor


Dariseminggu sekali jadi satu malam dua kali
Hubungan ‘intim suami isteri’ kami biasanya seminggu sekali jer, lebih-lebih pun dua atau tiga kali seminggu. Tetapi satu malam tu lepas minum TricaJus ni, boleh jalan 2 round pulak. Fuyyo.. memang hebat TricaJus ni.
Abu Bakar
Labis, Johor

Terima kasih Tricajuice
Hari pertama hingga hari ke 5 mencuba Tricajus kesan kepada anggota sulit saya memang luar biasa sentiasa tegang.
Tindak balas memang kurang selesa kerana kepala terasa berat, seluruh belakang hingga ke pinggang dan kedua belah paha terasa sakit dan sengal seolah selepas bekerja berat.
Hari ke 6 dan ke 7 hingga ke hari ini semua dah selesa, sentiasa bertenaga, penglihatan pun nampak jelas
Md Hafiz
Brunei

Sakit Pinggang & Kencing Kerap
Saya menghadapi masalah sakit pinggang sudah bertahun-tahun, kencing kerap dan sakit di bahagian pundi kencing.
Doktor jangka saya ada batu karang. Selepas X-Ray dan makan ubat yang diberikan, masih tak ada perubahan.
Setelah Mr.Lau memperkenalkan saya Tricajus. Saya amalkan hanya 7 hari. Masalah saya sudah hilang dan pulih semuanya. Sekarang saya sudah boleh kerja kuat di kebun setiap hari.
Md Saad
 

TRICAJUICE
Tricajuice adalah sejenis minuman kesihatan yang mudah untuk diambil . Hanya campurkan dengan 100ml air sejuk, kacau dan minum. Tricajus berperisa seperti Teh O Ais Limau, ianya sesuai diambil oleh lelaki mahupun wanita dan mampu memperbaiki prestasi hubungan seks anda.TRICAJUS adalah dari campuran bahan -bahan di bawah:
  • Lepidium Peruvianum Chacon (MACA)
  • Tribulus Terresteris
  • Teh Polyphenols
  • Serbuk Pelam
  • Serbuk Jus Limau
  • Asid Sitrik
Kelebihan & Kehebatan Tricajuice
  • Mengembalikan kejantanan lelaki.
  • Meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita.
  • Mengawal Asid di dalam badan.
  • Melancarkan peredaran darah.
  • Merawat kencing manis dan gout.
  • Merawat jantung dan darah tinggi.
  • Merawat penyakit lumpuh.
  • Merawat buasir dan sembelit.
  • Menguatkan fungsi hati.
  • Mengatasi masalah prahaid dan monopous wanita.
  • Merawat penyakit batu karang.
Maklumat Lanjut n Buat tempahan KLIK SINI
BAGAIMANA CARA PENGAMBILAN TRICAJUS? 
Tuangkan satu uncang Tricajus kedalam segelas AIR SUAM (100-200ml). Kacau sehingga sebati dan terus minum. Satu uncang untuk waktu pagi dan satu uncang untuk waktu malam.
Gunakan air suam. Jangan gunakan air panas atau air sejuk.
Simpang ditempat kering dan dingin.

Jauhi daripada kanak-kanak.
Tidak disyorkan kepada wanita hamil.

TINDAKBELAS POSITIF TRICAJUS
Tricajus merupakan adaptogen badan dimana ianya menunjukkan kesan efektif pada hari pertama sehingga seminggu selepas pengambilannya, bergantung kepada kesihatan badan anda. Kesan-kesan seperti demam, sakit kepala, pening, cirit-birit, jerawat, hidung berair, kekebasan dan keradangan akan berlaku. Namun itu adalah perkara biasa dan beransur-ansur hilang dalam jangka masa yang singkat. Ini adalah kesan positif terhadap pengambilan Tricajusdimana ianya mampu memulihkan dan mengimbangi sistem organ-organ badan bagi meningkatkan kesihatan badan anda.

TRICAJUICE
Kandungan : 1pkt / 20g


Harga : 3 kotak Rm 360
Kod Produk : TRICAJUICE
Tempahan  TRICAJUS Online
CARA MEMBUAT TEMPAHAN
Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit
1. Bankin RM   ke Akaun :
Nama : Zuhairi Abdullah
Nama Bank : RHB BANK
Acc No : 21202200127562
Nama Bank : BSN
Acc No : 1014341000020839
( 3rd Party Email Address : kuasaphero@gmail.com )
@
Nama : Zaitul Iffah Bt Mohamad
Nama Bank : MAYBANK BERHAD
Acc No : 162218613856
Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.
2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms ke Gateway : 019-609 8823
Berikan Maklumat Lengkap Berikut:

NamaAlamat<>Bank<>Masa<>Tarikh<>Jumlah<>Kod Produk

NamaAlamat<>Bank<>Masa<>Tarikh<>Jumlah<>Kod Produk ( TRICAJUS )
Cth sms : Zainal bin Mohamad 412 Jalan Bunut Susu Pohon Rawa 17020 Pasir Mas Kelantan
MBB 2.00am 06082006 RM 360 TRICAJUS

Monday, December 13, 2010

Ubat Kuat Lelaki Tahan Lama n Zakar Tegang


KAPSUL HERBA RELOAD
Kandungan : 10biji
Harga : Sebotol Rm100
Kod Produk : RELOAD
Khasiat Utama
Penggunaan Kapsul Herba Reload ini adalah seperti berikut :-

  • Peningkatan prestasi yang memuaskan dalam setiap aspek seksual suami isteri - memberikan ketegangan yang cepat, kekerasan dan potensi zakar meningkat, keinginan nafsu terhadap seks bertambah dan yang penting ANDA akan lebih yakin di bilik tidur.
  •  Peredaran darah berlaku dengan lebih baik - akan mampu membawa lebih banyak oksigen dan darah ke seluruh tisu zakar, seterusnya membawa kepada peningkatan keupayaan ereksi yang lebih keras, tegang dan besar dari biasa.
  •  Meningkatkan keupayaan dan keinginan seksual - penambahan tenaga, stamina dan kekuatan amat menakjubkan.
  •  Mampu melakukan seks berulang dalam masa yang singkat
  •  Meningkatkan keyakinan dan mengurangkan kebimbangan - minda terkawal untuk prestasi, sensasi dan keseronokan seksual
  •  Campuran herba yang berkualiti dan tepat adalah amat baik untuk meningkatkan kesihatan umum anda, juga mengurangkan rasa sensitiviti di kawasan zakar lelaki.   
Nasihat dan cara pengambilan Kapsul Herba Reload

Ambil 1 biji kapsul Reload, selepas makan pagi atau tengah hari.
Hanya sebiji kapsul mencukupi dan 1 biji kapsul Reload boleh tahan sehingga 3 Hari.
Jadi jika anda ambil sebiji Reload pada hari pertama, hari kedua dan ketiga, anda tidak perlu makan lagi.
Disebabkan kandungan herba adalah adalah untuk kelelakian, wanita dan kanak-kanak
tidak sesuai untuk mengambilnya. (Sila jauhkan dari kanak-kanak)

Kadangkala ada pengguna yang merasakan badan menjadi berpeluh-peluh, atau dahaga dan sebagainya.
Itu sebahagian tindakbalas biasa dan akan hilang selepas beberapa kali menggunakannya.
Digalakkan juga untuk mengambil air mineral sekurang-kurangnya sebotol bagi mempercepatkan
proses penyerapan herba.Tongkat Ali memang dapat memanaskan badan,
dan mencairkan darah, jadi anda disyorkan ikut dos yang disarankan.

Jika anda mengambil ubat-ubatan klinik, sila jarakkan waktu makan Reload
sekurang-kurangnya 2 jam selepas/sebelum.
Ini supaya Reload benar-benar berfungsi dan bertindak dengan berkesan tanpa gangguan.



Losyen Power Brutal 31
Kandungan : 30ml
VCO, aqua, Glycerin, novemer EC1, Virgin coconut oli, Mineral oil, neolone PE, fragrance
Harga : Rm 50
Kod Produk : BRUTAL

KELEBIHAN BILA DISAPU / UNTUK SUAMI

> Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama..xxx.

> Isteri boleh mencapai puncak sehingga 3 kali.

> Menyegarkan dan menghangatkan.

> Pelayaran lancar dan jauh...

Suami disyorkan memakai  Power Brutal 31 (1~2jam) sebelum bersama isteri dan ianya berkesan sehingga 10 jam. Sapukan ataulumur rata pada sekeliling di bahagian leher alat suami (terutama bahagian bawah/sensitive area) boleh sapukan keseluruhan. Ianya tidak terasa sejuk dan kebas. Sebaiknya basuh terlebih dahulu alam kelamin suami sebelum bersama isteri.

kod produk : RELOADBRUTAL
Tempahan Jimat HERBA RELOAD n POWER BRUTAL 31

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM 140 ke Akaun :

Nama : Zuhairi Bin Abdullah
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 153104130303
( 3rd Party Email Address : kuasaphero@gmail.com )
@
Nama : Zaitul Iffah Bt Mohamad
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 12180103101521

Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms ke Gateway : 019-609 8823
Berikan butiran lengkap berikut :-

Beli By Hand Kajang/Bangi/Putrajaya
Sms : 019-609 8823

Berikan Maklumat Lengkap Berikut:
NamaAlamat<>Bank<>Masa<>Tarikh<>Jumlah<>Kod Produk

Cth sms : Zainal bin Mohamad 412 Jalan Bunut Susu Pohon Rawa 17020 Pasir Mas Kelantan
MBB 2.00am 06082006 RM140 RELOADBRUTAL

Thursday, October 21, 2010

Ubat Kuat Tenaga Batin

KAPSUL HERBA RELOAD
Kandungan : 10biji
Harga : Sebotol Rm100
Kod Produk : RELOAD


PERNAH KAH TERJADI KEPADA ANDA..? 
"ubat kuat lelaki, lemah syahwat seks, lemah tenaga batin,
cepat pancut, mati pucuk, masalah prostat, saiz terlalu kecil,
kekerasan kurang, kencing manis, darah tinggi, lesu
dan tidak bermaya, hilang keyakinan diri,
malu pada pasangan, mengecut secara mengejut,
tidak naik-naik, sukar mendapat produk
yang menepati citarasa anda, 

Fungsi lain Kapsul Herba Reload memberikan kesan berikut

  • Mengurangkan dan merawat masalah prostat seperti radang prostat dan kanser prostat
  • Meningkatkan metabolisme badan dan merangsang pembentukan sel baru
  • Membaiki sistem perkumuhan badan dan menyeimbangkan kesihatan psikologi
  • Meningkatkan dan mengukuhkan keupayaan kalenjar adrenal
  • Membaiki dan melancarkan pengaliran darah dalam badan, mengelakkan serangan jantung
  • Ketahanan badan melawan pengoksidaan, melambatkan proses penuaan
  • dengan mengembalikan sel keremajaan
  • Meningkatkan ketahanan badan melawan penyakit dan menyediakan badan untuk
  • melawan sendiri penyakit.
  • Mengurangkan kelesuan dan mengembalikan tenaga serta semangat.
  • Mencegah pertumbuhan tumor atau kanser
  • Meningkatkan fungsi penghadaman dan perkumuhan
  • Meningkatkan potensi berehat dan pembentukan kulit yang muda.

Sekarang Saya Ingin Tanya Anda,
Jika Manfaat Berikut Mampu Anda Miliki:
  • tenaga bertambah
  • stamina meningkat
  • badan menjadi sedap
  • nafsu memuncak
  • tahan lama
  • keyakinan bertambah
  • daya tegang mudah
  • kosentrasi baik
  • emosi ceria
  • kencing lawas
  • pancutan menjadi laju
  • keras seperti batu
  • tenaga yang sentiasa ada
  • ketegangan yang maksima
  • saiz menjadi lebih tegap dan lebar
  • membantu menjaga fungsi prostat
Kenapa Kami Berbeza Berbanding Dengan Produk Yang Lain:
  • Sudah 5 tahun di pasaran GLOBAL
  • Pembelian ulangan yang tinggi
  • Makin ramai yang menjadi pengguna
  • Ramai yang rekemen pada kawan-kawan
  • Makin ramai ambil bahagian menjual
  • Ramai pengguna suka hasilnya
  • Peniaga mendapat pujian dari pelanggan
  • Tiada kesan sampingan
  • Kualiti Eksport
  • Meyakinkan
  • Stok sentiasa ada
  • Herba yang berkualiti
  • Kesan yang bersifat semulajadi
  • Tenaga yang diberikan pada anda, ketika anda perlukannya
  • Mampu menyelesaikan masalah yang anda hadapi
  • Terbukti sesuai untuk pesakit Darah Tinggi, Kencing Manis & Sakit Jantung 
Adakah Kapsul Herba Reload ini sesuai untuk semua LELAKI?
 
 Secara amnya, Kapsul Herba Reload ini dihasilkan dari pati 100% herba tulen, ia melalui proses pengekstrakan menggunakan teknologi terkini dengan fungsi dan khasiat bahan aktifnya dikekalkan. Ia benar-benar mampu untuk menjadi 'natural energy enhancer' yang selamat dan berkesan. Ianya SELAMAT & SESUAI diambil oleh semua lelaki yang berumur 20 tahun dan ke atas. Kepada pesakit jantung, darah tinggi, dan kencing manis juga boleh mengambilnya, tetapi haruslah mematuhi cara makannya (dinyatakan dibawah) iaitu menjarakkan masa sekurang-kurangnya 2 jam pengambilan ubat-ubat klinik. Kebiasaannya mereka inilah merupakan golongan yang menderita dan kurang syahwatnya. Jangan sedih, bimbang & risau. Marilah berusaha dan berikhtiar merawat menggunakan Kapsul Herba Reload ini!!


Tempah KAPSUL HERBA RELOAD Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM100 ke Akaun :

Nama : Zuhairi Bin Abdullah
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 153104130303
( 3rd Party Email Address : kuasaphero@gmail.com )
@
Nama : Zaitul Iffah Bt Mohamad
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 12180103101521

Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms ke Gateway : 019-609 8823
Berikan butiran lengkap berikut :-
Nama anda
Alamat Anda
Bank In Maybank @ CIMB
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : RELOAD

Thursday, October 14, 2010

Ubat Kuat Tambah Air Mani


VIMAX Volume RM329

Vimax Volume adalah salah satu keluaran produk daripada pillsexpert.com yang sudah terkenal kerana keberkesanannya melajukan pancutan alat kelakian anda ketahap maksimum hingga si dia puas tidak terkata. Selain itu vimax volume menambah hasil sperma (air mani) anda ketahap maksimum sehingga 500%. Wah bestnya!

Kebanyakan wanita suka pasangannya dapat menghasilkan air mani yang banyak dan boleh melakukan tembakan yang laju kesasaranya hingga berdas-das. Anda bayangkan nikmatnya pada anda serta pasangan anda sehingga tidak terungkap dengan kata-kata.

Apalah ertinya jika power berjam-jam, tetapi hasilnya sperma hanya ciput atau sedikit. Tentu tengok pun tak puas.Macam orang tengah dahaga tetapi dapat air mani setitik sahaja. Mesti mengamuk tak terkira.Begitu juga pasangan anda,mesti kecewa.Muka pun berkerut tanda kurang kepuasan.

Vimax volume dihasilkan daripada herba mewah seperti lingzhi ,fucus vesicolous,san guao mu dan lain-lain lagi.

Testimoni Pengguna
Pengalaman ini diceitakan sendiri oleh seorang pengamal vimax volume.Setelah bertahun-tahun isterinya merungut kerana suaminya tidak dapat memberi kepuasan maksimum kepada isteri kerana kekurangan daya tahan semasa melakukan hubungan seks. Selain itu kekerasan zakar yang kurang padu ditambah pula dengan pacutan air mani yang sedikit dan lemah seperti tidak keluar membuatnya tertekan. Sudah puas mencuba pelbagai ubat dan herba tetapi masalahnya tidak juga selesai.

Setelah mengambil vimax volume selama 2 minggu, perubahan mula ketara, kekuatan batang zakarnya bertambah padu pada minggu pertama. Masuk minggu kedua zakar mengeras seperti besi. Yang lebih menyeronokkan beliau adalah ketahanan melakukan hubungan seks bertambah daripada 10-15 minit sebelum ini kepada 30-1 jam tanpa berasa keletihan.

Apakah yang penting!. Pancutan air maninya sungguh kuat sehingga berdas-das berbanding sebelum ini. Kualiti air maninya sungguh pekat dan banyak. Bertambah hingga 500% sebelum ini. Isteri beliau sudah tidak merungut malah gembira dengan perubahan diri beliau. Hubungan beliau dengan isterinya kembali romantik dan penuh kasih sayang.

Ulasan : Vimax volume memang terbukti hebat menambah kualiti air mani sehingga 500% dan menguatkan daya tembakan hingga pancutan air mani yang dilepaskan kesaluran faraj isteri dapat dirasakan oleh isteri. Disamping itu vimax volume menguat dan mengeraskan zakar yamg lembik serta menambah daya tahan semasa melakukan hubungan seks. Ramai pengamal vimax volume yang sukar mendapatkan anak setelah mengamalkan vimax volume selama beberapa bulan berhasil mendapatkan cahayamata.

Tempah Vimax Volume Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM329 ke Akaun :

Nama : Zuhairi Bin Abdullah
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 153104130303
( 3rd Party Email Address : kuasaphero@gmail.com )
@
Nama : Zaitul Iffah Bt Mohamad
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 12180103101521

Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms ke Gateway : 019-609 8823
Berikan butiran lengkap berikut :-

  • Nama anda
  • Alamat Anda
  • Bank In Maybank @ CIMB
  • Jumlah Transaksi
  • Masa transaksi
  • Tarikh transaksi
  • Kod Produk : volume

Saturday, October 2, 2010

KESAN UBAT KUAT LELAKI


Ini lah kesan dari penangan ubat kuat lelaki jika diamalkan dan buat pilihan yg tepat..

Dapatkan produk ubat kuat lelaki supaya isteri anda mendapat kepuasan muktamat..

ahahaha...kalo hari2 isteri & anda puas boleh mehilangkan tekanan....

Info lanjut disini

Bahaya Ubat Kuat Lelaki Tahan Lama


“BESAR, PANJANG, TEGANG”. Inilah yang sering dijumpai dalam iklan-iklan ubat kuat atau produk perangsang tenaga batin lelaki. Namun padah yang menimpa bila ia menjerat kembali lelaki-lelaki yang kemaruk ubat kuat lelaki tahan lama termasulah aku sendiri ahahahahah...

Namun masalah cepat pancut/pancutan awal semasa hubungan seks dengan isteri berlaku hampir kepada semua lelaki. Bukan sahaja masalah tahan lama ini terjadi pada golongan lelaki Malaysia, malah lelaki di seluruh dunia mempunyai masalah ubat kuat lelaki tahan lama berjimak.

Faktor-faktor yang menyumbang terhadap gejala pancutan awal/ejakulasi awal ini antaranya ialah:

  • Beban kerja yang terlampau banyak serta tekanan perasaan.
  • Masalah kulit zakar yang terlalu sensitif dan zakar cepat ngilu.
  • Ada masalah kelelakian atau seksual yang tidak normal.
  • Kurang pengalaman melakukan hubungan seksual bagi pasangan suami isteri yang baru bernikah.
  • Masalah penyakit seperti kencing manis dan lain-lain yang merosakkan prestasi seks.

Anda kini tidak harus kecewa kerana pelbagai ubat kuat dan tahan lama dihasilkan khas untuk memenuhi keperluan batin suami isteri. Namun pemilihan produk yang selamat, berkualiti dan terbukti keberkesanannya perlu juga dibuat kerana salah pilih, lain hal yang terjadi.

contoh ubat kuat yg pernah aku testing dan selamat digunakan :

Losyen Power Brutal 31 - info lanjut klik sini
Libido gel - info lanjut klik sini
Vimax Pills - info lanjut klik sini
Wild x - info lanjut klik sini
Diem Krim - info lanjut klik sini
Losyen 3 Line - info lanjut klik sini

Ubat Kuat Lelaki Memudaratkan

KUALA LUMPUR: Menteri Kesihatan Datuk Seri Liow Tiong Lai menasihatkan orang ramai supaya tidak menggunakan ubat-ubatan tidak berdaftar khasnya ubat kuat lelaki kerana ia mengandungi bahan racun.

Beliau berkata rata-rata ubat kuat lelaki yang semakin berleluasa dijual di pasaran bercampur dengan bahan-bahan racun seperti sildenafil, tadalafil dan verddanafil yang merupakan bahan aktif perangsang seks lelaki.

Sildenafil, tadalafil dan verdanafil adalah ubat yang digunakan untuk rawatan "erectile dysfunction" yang hanya boleh diberikan kepada pesakit oleh doktor atau ahli farmasi berlesen dengan preskripsi dari seorang doktor.

Bercakap kepada pemberita selepas melawat Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan di sini, hari ini, beliau berkata kesan sampingan ubat itu adalah sangat merbahaya kepada pesakit jika diambil tanpa pengawasan doktor.

"Adalah tidak berbaloi kepada mereka yang mengambil ubat kuat lelaki kerana ia mempunyai banyak kesan sampingan dan akan merosakkan badan," katanya.

Antara kemudaratan ubat itu ialah serangan jantung, strok, pendarahan otak, peningkatan tekanan darah, kehilangan pendengaran dan kehilangan penglihatan yang kadangkalanya adalah kekal.

Beliau berkata produk-produk mengandungi bahan-bahan aktif perangsang seks lelaki itu juga semakin dipelbagaikan dan mudah didapati dalam bentuk minuman seperti kopi dan 'ice lemon tea'.

"Saya rasa sudah tiba masanya untuk kita menghentikan semua perkara mengarut dan penyalahgunaan (ubat) ini di negara ini. Saya memandang serius perkara ini. Jangan suka membeli produk-produk sedemikian.

"Kementerian Kesihatan akan perangi habis-habisan ubat-ubatan, makanan dan minuman kesihatan dan kosmetik yang tidak berdaftar," katanya. -BERNAMA